AZR31S on Schmersalin vanhemman sukupolven pysähtymisvahti. Siinä on kolme turvakosketinta ja yksi apukosketin (NC), automaattikäynnistys sekä takaisinkytkentäpiiri. Sitä on saatavana joko kahden tai seitsemän sekunnin turvalähtöjen toimintaviiveellä, siitä kun pysähtyminen on havaittu. Suoritustaso on PL e. Turvarele soveltuu pysäytysvalvontaan ilman ulkoisia nopeusantureita valvomalla moottorin jäännösmagneettikenttää.
SSW301HW pysähtymisvahdissa on kolme turvakosketinta ja yksi apukosketin (NC), automaattikäynnistys sekä takaisinkytkentäpiiri. Turvalähtöjen toimintaviive on seitsemän sekuntia ja suoritustaso PL e. Turvarele soveltuu pysäytysvalvontaan ilman ulkoisia nopeusantureita valvomalla moottorin jäännösmagneettikenttää.
SSW303HW mallissa erona edelliseen on, että siinä on kolme apukosketinta (2NC & 1NO) ja valittavana olevat mallit ovat joko kahden tai seitsemän sekunnin turvalähtöjen toimintaviiveellä. Turvarele soveltuu pysäytysvalvontaan ilman ulkoisia nopeusantureita valvomalla moottorin jäännösmagneettikenttää.
SRB-E-302FWS-TS turvareleessä on kaksi turvakosketinlähtöä (STOP 0) ja yksi puolijohdeturvalähtö (STOP 0) sekä kaksi puolijohde tilatietolähtöä. Releen käyttöjännite on 24 VDC. Relettä saa joko ruuvi- tai jousiliitoksilla. Suoritustaso on PL e. Turvarele soveltuu pysäytysvalvontaan nopeustietoanturien tai ajastimen avulla.
SRB-E-402FWS-TS turvareleessä on kaksi tuloa nopeus-/ajastustiedolle, sekä kaksi turvatuloa lukitustiedolle. Lisäksi releessä on kaksi turvakosketinlähtöä (STOP 0) ja kaksi puolijohdeturvalähtöä (STOP 0) sekä yksi kosketin tilatietolähtö ja yksi puolijohde tilatietolähtö. Releen käyttöjännite on 24 VDC. Relettä saa joko ruuvi- tai jousiliitoksilla. Suoritustaso on PL e. Tämän turvareleen erikoisominaisuus on se, että sillä voidaan ohjata suoraan turvalukkoa! Turvarele soveltuu pysäytysvalvontaan nopeustietoanturien tai ajastimen avulla ja suoraan turvalukon ohjaukseen.